A început săptămâna Şcoala altfel. Vă prezint activităţile desfăşurate luni de clasa a II-a C : realizarea unei salate de fructe, vizită la Muzeul aviatic de la Clubul copiilor şi a atelierelor de croitorie de la Grupul şcolar din Pucioasa.

Această prezentare necesită JavaScript.

Comments on: "Activitati Scoala altfel -luni 02.04.2012, prof.înv.primar Toboşaru Laura" (6)

  1. Elevii au fost antrenati in activitati variate si se vede ca au participat cu placere si interes la acestea. Felicitari !!!

  2. Andrei Stanciu said:

    Mi-au placut foarte mult activitatile din aceasta zi . Am fost impresionat de masina de brodat automata si de exponatele din Muzeul aviatic .Multumesc doamnei invatatoare pentru poze .
    A fost o zi minunata !

  3. A fost o zi distractiva! Mi-au placut foarte mult activitatile din ziua aceasta .Am fost uimita de masinaria de brodat automata si avioanele din Muzeul aviatic.Multumim doamnei invatatoare pentru activitatile din ziua acceasta!

  4. A fost foarte buna salata de fructe facuta de noi!

  5. frumose activitati !

  6. Si acum imi amintesc cat de buna a fost salata!

Lasă un răspuns

Nor etichete

